Melbourne - Reisverslag uit South Melbourne, Australië van Jeannette, Jan, Loes, Ton - WaarBenJij.nu Melbourne - Reisverslag uit South Melbourne, Australië van Jeannette, Jan, Loes, Ton - WaarBenJij.nu

Melbourne

Door: Ton

Blijf op de hoogte en volg Jeannette, Jan, Loes, Ton

22 December 2014 | Australië, South Melbourne

Midden in de nacht met een trage navigatie je hotel vinden gaat niet makkelijk. Een afstand van 21 km is al snel het dubbele geworden, evenals de reistijd (zou 15 min. moeten zijn). Na een heerlijke nacht slapen (bed was uitstekend), zijn we aan 't strand een lekker Aussie ontbijt gaan nuttigen. Daar knapte we van op. Daarna nog wat boodschappen gedaan voor ons ontbijt voor de volgende dag. De receptioniste sprak een beetje Nederlands omdat ze een jaar in Nederland had gewerkt. Ze komt oorspronkelijk uit Canada en heeft nu een vriend in Australië en gaat daarom in Australië studeren. Met de sneltram Melbourne in naar Victoria market. Helaas, het was al tegen 3 uur en dan stopt het grootste gedeelte. Jeannette en Loes zijn nog even de markt afgestruind en Jan en Ton zijn de kroeg ingedoken. Terug naar het appartement-hotel, Loes en Ton nog even het zwembad(je) ingedoken. 's-Avonds de pier op want met schemer zouden er een 20-tal pinguïns het strand opkomen. En inderdaad, een paar leuke foto's van kunnen nemen. Daarna uit eten en ons lekkere bed ingedoken want de volgende dag staat The Great Ocean Road op het programma.