Nog 22 uur te gaan - Reisverslag uit Spijkenisse, Nederland van Jeannette, Jan, Loes, Ton - WaarBenJij.nu Nog 22 uur te gaan - Reisverslag uit Spijkenisse, Nederland van Jeannette, Jan, Loes, Ton - WaarBenJij.nu

Nog 22 uur te gaan

Door: Ton

Blijf op de hoogte en volg Jeannette, Jan, Loes, Ton

19 December 2014 | Nederland, Spijkenisse

De laatste loodjes om mijn werk af te ronden en de koffer verder te vullen. Hopelijk vergeet ik niks, want dat gevoel blijf ik altijd houden als ik bezig ben met de koffer volgooien. En ik zal ook vast wel weer teveel meenemen.
Wel even anders dan 3 jaar geleden. Wij, Jeannette, Jan, Loes en Ton dus, overnachten nu in hotels, dus ook nog een beetje nette kleding en schoenen mee ipv alleen maar slippers en korte broeken.
Alle hotels zijn gereserveerd. Toch wel handig zo'n site van Booking.com. Een echte aanrader.

Wij wensen iedereen fijne feestdagen en een voorspoedig 2015.

Tot volgend jaar.

• 19 December 2014 - 17:38

Annette:

Ha lieve Ton,

Een hele goede reis morgen gewenst! Ehhhh, wel handig om met z'n vieren te reizen. Kan je altijd wel wat lenen als je iets vergeten bent. In Australie is alles gewoon te koop:)))
    Paspoort en pasjes mee EN Loes niet vergeten!!!!!!!!!!!!
    x
    Annette