Terug naar Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Jeannette, Jan, Loes, Ton - WaarBenJij.nu Terug naar Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Jeannette, Jan, Loes, Ton - WaarBenJij.nu

Terug naar Melbourne

Door: Ton

Blijf op de hoogte en volg Jeannette, Jan, Loes, Ton

24 December 2014 | Australië, Melbourne

Vanmorgen eerst nog even shoppen in Warrnambool. Nou ja, de dames dan. Jan en Ton zijn lekker koffie gaan drinken, nog even geld pinnen en benzine tanken. Daarna nog even langs de cheese en wine winkel waar we verschillende soorten cheddar hebben geproefd en een lunch hebben genuttigd. Daarna echt op weg terug naar Melbourne over de saaie route A1 (saai, vergeleken met de Great Ocean Road). De navigatie heeft ons mooi tot de deur van het hotel gebracht, dat is wel erg prettig. Ja, en op kerstavond op zoek naar een restaurant dat nog wel open is. Dat was lastig, maar uiteindelijk in het Savoy hotel konden we terecht. Lekker gegeten en met bubbels geproost. Toen ons bed ingedoken want het was toch wel weer een vermoeiende dag alles bij elkaar.